Bc. Michaela STRNADOVÁ

Master's thesis

Čtení Graded Readers ve výuce anglického jazyka na ZŠ

Reading Graded Readers in ELT at Elementary School
Abstract:
The work is focused on the use of Graded Readers in ELT with the objective of extensive and intensive reading - the research is based on the use of Graded Readers from the teachers´ view and their experience.
Abstract:
Práce je zaměřena na využití Graded Readers ve výuce anglického jazyka za účelem extensivního a intensivního čtení - výzkum je dále zaměřen na celkové využití Graded Readers z pohledu učitelů, kteří Graded Readers využivájí ve svých hodinách.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Accessible from:: 30. 6. 2011

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Libuše Lišková, M.A.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STRNADOVÁ, Michaela. Čtení Graded Readers ve výuce anglického jazyka na ZŠ. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická