Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Patricie Benešová
Bc. Patricie Benešová
Bachelor's thesis
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce jsou „Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež“. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingovou komunikaci a podrobněji rozebírá otázku reklamy a jednotlivých jejích druhů. Základ teoretické části však tvoří problematika mládeže v roli cílové skupiny marketingu, která nabízí exkurz do psychologického a sociálního kontextu …moreAbstract:
A subject of my Bachelor’s Thesis is „The Instruments of Marketing Communication for selected target group - children and youth“. Theoretical part is focused on marketing and marketing communication and advertisement and its types are described in a detailed way. The base of the theoretical part consists of the problem of youth people as a target group of marketing, which offers an excursion to a psychological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hr14o/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BENEŠOVÁ, Patricie. \textit{Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0oz6wm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Michaela Baumanová -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy