Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Patricie Benešová
Bc. Patricie Benešová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce jsou „Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež“. Teoretická část je zaměřena na marketing a marketingovou komunikaci a podrobněji rozebírá otázku reklamy a jednotlivých jejích druhů. Základ teoretické části však tvoří problematika mládeže v roli cílové skupiny marketingu, která nabízí exkurz do psychologického a sociálního kontextu …víceAbstract:
A subject of my Bachelor’s Thesis is „The Instruments of Marketing Communication for selected target group - children and youth“. Theoretical part is focused on marketing and marketing communication and advertisement and its types are described in a detailed way. The base of the theoretical part consists of the problem of youth people as a target group of marketing, which offers an excursion to a psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hr14o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum
Michaela Baumanová -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková -
Reklama v médiích jako atribut formování spotřebních zájmů a preferencí současné generace seniorů
Zoriana Ostrovska -
Media a reklama ve sportu
Tomáš Nagy