Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Barbora Fialová
Barbora Fialová
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy, zpracovat analýzu jeho uplatňování ve společnosti IF FACILITY a.s. a navrhnout opatření na efektivnější zvyšování konkurenceschopnosti uvedené firmy do budoucnosti. Bakalářská práce je součástí řešení výzkumného projektu AKADEMIE STING IGA_AS_02 …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to elaborate the theoretical basis of the issue of marketing as a tool for increasing the competitiveness of the company, to analyze its application in the company IF FACILITY a.s. and to propose measures to increase the company's future competitiveness more effectively. The bachelor thesis is a part of a research project analysis of the STING ACADEMY named IGA_AS_02 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/k78oi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michaela Peštová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost podniku
Olga Molodtsova -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Petra Škrabalová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Aleš Kadlec -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Veronika Jahodová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova