Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Barbora Fialová
Barbora Fialová
Bachelor's thesis
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Abstract:
Cílem předkládané bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy, zpracovat analýzu jeho uplatňování ve společnosti IF FACILITY a.s. a navrhnout opatření na efektivnější zvyšování konkurenceschopnosti uvedené firmy do budoucnosti. Bakalářská práce je součástí řešení výzkumného projektu AKADEMIE STING IGA_AS_02 …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to elaborate the theoretical basis of the issue of marketing as a tool for increasing the competitiveness of the company, to analyze its application in the company IF FACILITY a.s. and to propose measures to increase the company's future competitiveness more effectively. The bachelor thesis is a part of a research project analysis of the STING ACADEMY named IGA_AS_02 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/k78oi/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Reader: Ing. Michaela Peštová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Petra Škrabalová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Aleš Kadlec -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
David Krchňák -
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Veronika Jahodová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Strategic Analysis of Tinkoff bank in the Russian banking market
Pavel Kutov