Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín – Bc. Klára Koudelková
Bc. Klára Koudelková
Diplomová práce
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Marketing Strategy of Funded Organization Dětská léčebna Křetín
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová …víceAbstract:
The thesis deals with creation marketing strategy of Dětská léčebna Křetín, the theoretical part consists of information relating to healthcare marketing, marketing strategic planning and knowledge of non-profit organizations. In practical part are created external and internal analyzes including current marketing management, on the based on results of analyzes is proposed a marketing strategy, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koudelková, Klára. Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Marketingová strategie v pediatrické ambulanci
Jana Manethová -
Marketingová strategie Pink Tax
Agáta Repčíková -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Antonín Žirovnický -
Analýza reklamní strategie dětské značky Jupík
Jan Šimák -
Marketingová komunikační strategie firmy Tweeto czsk s.r.o.
Richard Levytskyi -
Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012
Filip HIRŇÁK