Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín – Bc. Klára Koudelková
Bc. Klára Koudelková
Diplomová práce
Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Marketing Strategy of Funded Organization Dětská léčebna Křetín
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová …víceAbstract:
The thesis deals with creation marketing strategy of Dětská léčebna Křetín, the theoretical part consists of information relating to healthcare marketing, marketing strategic planning and knowledge of non-profit organizations. In practical part are created external and internal analyzes including current marketing management, on the based on results of analyzes is proposed a marketing strategy, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Koudelková, Klára. Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie a marketingový plán pro pořádání dětských letních táborů v oblasti Krušných hor
Nikola Černá -
Marketingová strategie firmy
My Ngoc Truongová -
Návrh marketingové strategie prostřednictvím internetu
Martina Stegurová -
Marketingová strategie Pink Tax
Agáta Repčíková -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Antonín Žirovnický -
Návrh komunikační strategie dětské ozdravovny Pec pod Sněžkou na rok 2012
Filip HIRŇÁK -
Příprava online marketingové komunikační strategie vybrané firmy působící na polském B2C trhu.
Tomáš Wolf -
Marketingová strategie sportovního klubu - JK Krásná
Soňa CHRÁSTKOVÁ