Kristýna Žáčková

Bakalářská práce

Návštěvnost koncertů vážné hudby mladými posluchači

Attendance at Classical Music Concerts by Young People
Anotace:
Práce se zabývá nízkou návštěvností koncertů vážné hudby mladými posluchači. První, teoretická část je věnována teorii marketingu obecně, specifikům marketingu umění a podobě marketingového plánu. Dále jsou zde porovnány dva významné pražské orchestry, Symfonický orchestr hl. m. Prahy FOK a PKF-Prague Philharmonia, jejich rozpočet a marketingová strategie. Druhá, praktická část práce je věnována výzkumu …více
Abstract:
This thesis is analysing attendance at classical music concerts by young people. First, therefore theoretical part is about marketing and specifics of marketing in arts. Furthermore comparison of two Prague wellknown orchestras, the Prague Symphony Orchestra and the PKF-Prague Philharmonia, and their financial and marketing situation is included. The second part which is practical is dedicated to the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: Václav Riedlbauch
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51666