Bc. Petra Horáčková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace zabývající se právy žen v České republice

Marketing Communication Concerning Rights of Women in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Marketingová komunikace zabývající se právy žen v České republice, charakterizuje tři typy diskriminace. Diskriminaci na trhu práce z aspektu genderu, do kterého patří rozřazení pracovních pozic dle pohlaví, ale i otcovství a slaďování rodinného a pracovního života, a diskriminaci věkovou. V aplikační části je uveden rozbor a vyhodnocení dotazníků, které jsem rozdala 50 …více
Abstract:
This thesis on marketing communication concerned with women´s rights in the Czech Republic is characterized by three types of discrimination. Discrimination in the labor market from the aspect of gender, which includes the profiting of jobs by gender, as well as paternity and reconciling work and family life, and age discrimination. In the application section provides an analysis and assessment questionnaires …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma