Marketingová komunikace zabývající se právy žen v České republice – Bc. Petra Horáčková
Bc. Petra Horáčková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace zabývající se právy žen v České republice
Marketing Communication Concerning Rights of Women in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma Marketingová komunikace zabývající se právy žen v České republice, charakterizuje tři typy diskriminace. Diskriminaci na trhu práce z aspektu genderu, do kterého patří rozřazení pracovních pozic dle pohlaví, ale i otcovství a slaďování rodinného a pracovního života, a diskriminaci věkovou. V aplikační části je uveden rozbor a vyhodnocení dotazníků, které jsem rozdala 50 …víceAbstract:
This thesis on marketing communication concerned with women´s rights in the Czech Republic is characterized by three types of discrimination. Discrimination in the labor market from the aspect of gender, which includes the profiting of jobs by gender, as well as paternity and reconciling work and family life, and age discrimination. In the application section provides an analysis and assessment questionnaires …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rxf5y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Diskriminace v pracovním právu
Helena Cendelínová -
Diskriminace žen v hotelovém průmyslu
Kateřina Štenglová -
Metody měření diskriminace na trhu práce
Kateřina Moravcová -
Diskriminace generace Z v kontextu trhu práce
Sylvie Bartáčková -
(Ne)diskriminace žen na americkém pracovním trhu ve 2. polovině 20. století
Natálie Burelová