Návrh obchodní strategie firmy Autoelektrik spol. s r.o. – Bc. Milan Závodník
Bc. Milan Závodník
Master's thesis
Návrh obchodní strategie firmy Autoelektrik spol. s r.o.
Draft business strategy of Autoelektrik spol. s.r.o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje, na rozšíření obchodních aktivit malé obchodně-výrobní společnosti v zahraničí. V praktické části jsou vypracovány analýzy, zjišťující možnosti vstupu na zahraniční trhy a je navrhnuta vhodná obchodní strategie.Abstract:
This thesis focuses on expanding the business activities of a small business-production company abroad. In the practical part, analyzes are made to determine the possibilities of entering foreign markets and a suitable business strategy is proposed.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/y9wcp/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 9. 2023
- Supervisor: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÁVODNÍK, Milan. \textit{Návrh obchodní strategie firmy Autoelektrik spol. s r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/0pdrxq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business strategy for a company entering foreign markets
Zhanara Osmonova -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Možnosti a formy expanze vybrané české firmy na zahraniční trhy
Michaela Procházková -
Podnikatelský záměr expanze na zahraniční trhy
Jaromír Tomšů -
Algoritmické obchodní strategie
Petr Kouba -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová