Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb – Bc. Kateřina Krásová
Bc. Kateřina Krásová
Diplomová práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Sales Promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in Selected Company in the Financial Services Sector
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je realizovaná podpora prodeje v rámci marketingové kampaně DIRECT Pojišťovny. Cílem diplomové práce bylo provedení analýzy uskutečněné podpory prodeje s ohledem na dosažení stanovených prodejních cílů v podobě nárůstu prodeje pojištění společnosti a zvýšení brand awareness značky. Téma práce jsem si zvolila díky osobním zkušenostem s podporou prodeje v oblasti finančních …víceAbstract:
The topic of my thesis is sales support provided as part of a Direct Insurance Company marketing campaign. The aim of the thesis was to analyze the effectiveness of such support with respect to achieving sales targets through an increase in the sale of company’s insurance policies and an increase in brand awareness. I have chosen this topic because of my personal experience with sales support in the …víceKlíčová slova
Benefity call centrum cena cíle cílová skupina kampaň komunikace komunikační mix marketingová kampaň marketingový mix podpora prodeje pojišťovna pojištění pojišťovnictví prodej přes internet prodej po telefonu public relations reklama reklamní rozpočet služby strategie zákazník. Benefits call centre campaign communication communication mix customers/clients customers target group direct sale insurance insurance business insurer marketing and communication campaign marketing budget marketing mix price promotion sales support strategy services web sale targets.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aq7av/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁSOVÁ, Kateřina. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru finančních služeb}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/0pkpur/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu