Martin MOSTECKÝ
Bakalářská práce
Firmenpräsentation
Corporate presentation
Abstract:
Bachelor thesis deals with corporate presentation. In thesis are analyzed corporate presentations of two construction companies and their web sites. Emphasis is placed especially on the appearance of the presentation and on the phenomenons which should persuade readers. At the end of the thesis we can find interpretation of one presentation to German language.Abstract:
Bakalářská práce se zabývá firemní prezentací. V práci jsou analyzovány firemní prezentace dvou stavebních firem a jejich internetových stránek. Důraz je kladen především na vzhled prezentace a na jevy, které mají čtenáře přesvědčit. Na konci práce se nachází překlad jedné z prezentací do německého jazyka.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
41338
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marie Smolíková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOSTECKÝ, Martin. Firmenpräsentation. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci němčina - francouzština
Práce na příbuzné téma
-
CMS Joomla a jeho využití pro korporátní internetové prezentace
Stanislav Žabka -
Webové prezentace obchodních firem
Lucie Zadražilová -
Tématický šperk jako specifický nástroj firemní prezentace (návrh a realizace dárkového artefaktu pro VŠFS)
Kateřina Kratochvílová -
Návrh a realizace firemní webové prezentace pro podporu podnikání
Jiří VYKYSALÝ -
Využití audiovizuálního díla v marketingové komunikaci v rámci firemní prezentace
Michal Klukan -
Neuromarketingové aspekty prezentace výrobních a servisních organizací
Ladislava Kuruncziová -
Analýza Facebookové prezentace a komunikace firmy Paradox Intera-ctive a její konkurence
Jakub Ryneš -
Optimalizace webové prezentace interiérového skla
Jiří KUČERA