Měření spokojenosti zákazníků na trhu technických služeb – Michaela Zahradníková
Michaela Zahradníková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků na trhu technických služeb
Customer Satisfaction Measurement in the Technical Services Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků na trhu technických služeb, a to společnosti TS a.s. působící ve Frýdku-Místku. Cílem bylo zhodnocení trendu spokojenosti od roku 2006, detailní analýza posledního průzkumu, která byla postavena především na testování závislosti na demografických charakteristikách, a optimalizace dotazníku pomocí faktorové analýzy. Využitím …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on analysis of costumer satisfaction research results, in the Technical Services Market. Concretely on the company TS a.s. located in Frýdek-Místek. The goal is to evaluate satisfaction trend since 2006, detailed analysis of the last research, which was built mostly on measures of dependence on demographic characteristics and optimization of questionnaire using factor analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127797
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký