Reklama na pivo a vliv na společnost – Ing. Jitka Hergetová
Ing. Jitka Hergetová
Master's thesis
Reklama na pivo a vliv na společnost
Advertising on beer and impact on society
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá reklamou na pivo a vlivem na společnost. Je rozdělena do třech částí. První, teoretická je věnována teorii reklamy v České republice a českému pivovarnictví. V praktické části jsou uvedeny rozbory vybraných televizních spotů. Pro získání potřebných informací byla použita metoda dotazníkového šetření. Veškeré informace jsou vyhodnoceny v poslední návrhové části.Abstract:
This thesis deals with the advertising of beer and influence on society. It is divided into three parts. The first theory is devoted to the theory of advertising in the Czech Republic and the Czech brewing. In the practical section provides analyzes of selected television commercials. To obtain the necessary information was used a questionnaire survey method. All information is evaluated in the last …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/9114/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERGETOVÁ, Jitka. \textit{Reklama na pivo a vliv na společnost}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/0pvk6o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / odbor:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.