Zuzana Burdzová

Diplomová práce

Analýza komunikačného mixu OD Kotva

Analýza komunikačného mixu OD Kotva
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza stávajícího komunikačního mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšení a zintenzivnění. Teoretická část poskytuje východiska pro popisné a meteologické kapitoly v praktické části. Ta začíná představením obchodního domu Kotva, popisem a analýzou dosavadních používaných nástrojů komunikačního mixu a nové image kampaně, která je předmětem vlastního dotazníkového šetření. Poslední …více
Abstract:
The goal of the Master's thesis is an analysis of actual communication mix in Kotva departing store and a proposal for its improvement. The theoretical part provides the basis for descriptive and methodological chapter at the practical part. It begins with introducing of department store Kotva, following with description and analysis of existing marketing tools used in the communication mix and a new …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza stávajúceho komunikačného mixu OD Kotva a návrh na jeho zlepšenie a zintenzívnenie. Teoretická časť poskytuje východiská pre popisné a metodologické kapitoly v praktickej časti. Tá začína predstavením obchodného domu Kotva, popisom a analýzou doterajších používaných nástrojov komunikačného mixu a novej image kampane, ktorá je predmetom vlastného dotazníkového šetrenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Júlia Bosáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31016

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management