Bc. Ema Šturalová

Diplomová práce

Gamifikace jako nástroj pro zlepšení efektivity procesů v softwarové firmě

Gamification as a tool for more effective processes in software company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá gamifikací a možnostem, jak ji využít ve firemním prostředí ke zvýšení produktivity zaměstnanců. Práce obsahuje teoretické základy návrhového procesu, které jsou následně použity na reálném případu ve vybrané firmě. Výstupem práce je gamifikování pracovních procesů a vyhodnocení jejího vlivu na produktivitu zaměstnanců dané firmy.
Abstract:
This master thesis is focused on gamification and it's aplication to the corporate environment with the aim of increasing the productivity of employees. The thesis consists of theoretical basics of the design process, which are later used in an actual case in selected company. The result of the thesis is the gamification of company processes and evaluation of it's influence on the productivity of employees …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 2. 2018
  • Vedoucí: RNDr. Adam Rambousek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Marek Grác, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace