Britská identita v pracích Leily Aboulela, Bernardine Evaristo a Jackie Kay – Soňa JINDROVÁ
Soňa JINDROVÁ
Bakalářská práce
Britská identita v pracích Leily Aboulela, Bernardine Evaristo a Jackie Kay
British identity in the writings of Leila Aboulela, Bernardine Evaristo and Jackie Kay
Abstract:
The key issue of this undergraduate thesis is to compare a different view of the three contemporary women writers on the life of immigrants who came to Britain from its former colonies in the period of mass migration and to discover the problems they have to face up.Abstract:
Hlavním cílem práce bylo porovnat rozdílný pohled tří současných britských spisovatelek na život imigrantů, kteří přišli do Velké Británie z jejích bývalých kolonií a popsat problémy, kterým museli čelit.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
- Vedoucí: PhDr. Magdaléna Potočňáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JINDROVÁ, Soňa. Britská identita v pracích Leily Aboulela, Bernardine Evaristo a Jackie Kay. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Podpora začlenění žáka se specifickými poruchami učení do kolektivu třídy
Barbora Hofmanová -
Analýza názorů žáků a učitelů ZŠ a SŠ na začlenění žáků se sluchovým postižením do běžných tříd
Nikola Leblochová -
Děti se zdravotním postižením a jejich začlenění do běžného života
Liana Jedličková -
Faktory ovlivňující intagrační proces osob se zrakovým postižením do společnosti
Karina Sachová -
Připravenost dospívajích dětí ve vybraném výchovném ústavu a dětském domově se školou na osamostatnění a začlenění se do společnosti.
Miloradka KUKRIČ -
Vztah naděje, duševního zdraví, zdravotních stesků a chování souvisejícího se zdravím: vývojový pohled
Jana Vémolová