Bc. Jakub Smatana

Diplomová práce

Logic Puzzle Game Prototype with Semi-Automated Level Design

Logic Puzzle Game Prototype with Semi-Automated Level Design
Anotace:
Táto diplomová práca sa zaoberá vývojovými výzvami puzzle hry Tilt Maze tým, že zvyšuje jej škálovateľnosť a rozmanitosť s cieľom zvýšiť zapojenie študentov a efektivitu vzdelávania. Boli vyvinuté nové rozšírenia ako "One Player as Two," "Teleports" a "Switches and Gates," spolu s editorom máp, automatizovaným riešiteľom a poloautomatizovaným generátorom pre návrh úrovní. Tieto rozšírenia majú potenciál …více
Abstract:
This thesis addresses the development challenges of the Tilt Maze puzzle game by enhancing its scalability and variety to boost student engagement and educational effectiveness. New extensions such as "One Player as Two," "Teleports," and "Switches and Gates" were developed, along with a map editor, an automated solver, and a semi-automated generator for level design. These extensions have the potential …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Mgr. Radek Pelánek, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Tomáš Effenberger, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Umělá inteligence a zpracování dat / Strojové učení a umělá inteligence

Práce na příbuzné téma