PhDr. Mgr. Michaela Šutová

Bakalářská práce

Archimédés versus Sókratés

Archimedes versus Socrates
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o používání sokratovské a heuristické metody ve vyučování na základní škole. Dále obsahuje popis metodologie a výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit povědomí o sokratovské a heuristické metodě mezi učiteli fyziky a matematiky na základních školách a studenty fyziky a matematiky pedagogické fakulty MU.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the application of socratic and heuristic method in tea-ching at the primary school. It also involves the description of methodology and results of questionnaire research whose aim was to find whether there is any awareness of the socratic and heuristic method among teachers of Physics and Mathematics at primary schools and students of Physics and Mathematics at the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Denisa Kawuloková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství fyziky pro základní školy

Práce na příbuzné téma