Markéta Kristlová

Master's thesis

BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.

BTL Marketing Communications and their importance for brand building
Abstract:
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační …more
Abstract:
This thesis consists of two main parts - theoretical part and practical part. Marketing mix, development of marketing communications, communication campaign and individual tools of communication mix with focus on BTL marketing communications (Sales Promotion, Direct Marketing and New Media) and their importance for brand building are described within the theoretical part. The practical part includes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2009
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Petra Hauptová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14349