BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky. – Markéta Kristlová
Markéta Kristlová
Master's thesis
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
BTL Marketing Communications and their importance for brand building
Abstract:
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační …moreAbstract:
This thesis consists of two main parts - theoretical part and practical part. Marketing mix, development of marketing communications, communication campaign and individual tools of communication mix with focus on BTL marketing communications (Sales Promotion, Direct Marketing and New Media) and their importance for brand building are described within the theoretical part. The practical part includes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14349
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Petra Hauptová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14349
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Renata Mahdalová -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Kateřina Winterová -
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Monika Maříková -
Moderní formy marketingové komunikace
Petr Hlavatý -
BTL marketingová komunikace a její význam pro budování značky
Lucie Bindzarová -
Moderní formy marketingové komunikace
Jakub Hrabák -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak