Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače – Lukáš BUREŠ
Lukáš BUREŠ
Bakalářská práce
Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače
Augmented reality in OpenGL using a visual sensor
Anotace:
Práce se zabývá technologií rozšířené reality. Obsahuje matematický popis kalibrace virtuální scény ze známého kalibračního vzoru. Popisuje postup implementace v programovacím jazyce C++ s využitím knihoven OpenGL a OpenCV. V závěru prezentuje získané výsledky a navrhuje další možný postup pro optimalizaci.Abstract:
The thesis deals with the technology of augmented reality. It contains a mathe- matical description of the calibration of a virtual scene from a known calib- ration pattern. It describes how to implement the algorithm in C++ using OpenGL and OpenCV. In conclusion, it presents the obtained results and suggests another possible procedure for the optimization.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Marek Hrúz
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUREŠ, Lukáš. \textit{Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače} [online].
Plzeň, 2011 [cit. 2021-03-06]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/0qfz96/>.
Bakalářská práce.
Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta aplikovaných věd.
Vedoucí práce Ing. Marek Hrúz.
Jak správně citovat práci
BUREŠ, Lukáš. Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Aplikované vědy a informatika / Kybernetika a řídicí technika
Práce na příbuzné téma
-
Interakce s 3D objekty v rozšířené realitě na platformě Android
Matej Oravec -
3D Object Pose Estimation from RGB-D Data
Petr Martínek -
Slavníkovci a 3D model jejich sídla
Lukáš Zdražil -
Prosodická analýza textu (1C, 2C, 3C, 4C, 5C, 6C, 7C, 8C)
Karolína VOLOŠINOVÁ -
Przemiany j\c{e}zykowe ludno\'sci regionu wodzis\l{}awskiego pos\l{}uguj\c{a}cej si\c{e} gwar\c{a} \'sl\c{a}sk\c{a} (na przyk\l{}adzie wsi Olza i Odra)
Joanna DANSZCZYK -
La traduction commentée d'un texte non-littéraire du fran\c{c}ais au tcheque orientée sur la linguistique (traduction d'un extrait du livre "VANDELOISE, Claude (1986), L'Espace en fran\c{c}ais, Paris : Le Seuil.")
Nikola NAJZAROVÁ -
Vliv poruchy interakčního rozhraní mezi Axinem a c-myc na in vivo stabilitu c-myc.
Pavlína Víšková -
Vytvoření knihoven s definovaným rozhraním v jazycích C, C++, C# a FreePascal
Petr KOZLER