Lukáš BUREŠ

Bachelor's thesis

Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače

Augmented reality in OpenGL using a visual sensor
Abstract:
Práce se zabývá technologií rozšířené reality. Obsahuje matematický popis kalibrace virtuální scény ze známého kalibračního vzoru. Popisuje postup implementace v programovacím jazyce C++ s využitím knihoven OpenGL a OpenCV. V závěru prezentuje získané výsledky a navrhuje další možný postup pro optimalizaci.
Abstract:
The thesis deals with the technology of augmented reality. It contains a mathe- matical description of the calibration of a virtual scene from a known calib- ration pattern. It describes how to implement the algorithm in C++ using OpenGL and OpenCV. In conclusion, it presents the obtained results and suggests another possible procedure for the optimization.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Marek Hrúz

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BUREŠ, Lukáš. Vylepšená realita v OpenGL za pomoci vizuálního snímače. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/