Ing. Mgr. Lucie Pekárková

Rigorózní práce

E-learning in Process-oriented Knowledge Management

E-learning in Process-oriented Knowledge Management
Anotace:
Teze doktorské práce se zabývají inovativním přístupem k procesně-orientovanému e-learningu. Cílem doktorské práce je vytvořit metodiku a pracovní prostředí pro definování transparentních učebních procesů, které budou jednoduše říditelné a monitorovatelné, čímž bude učiteli/tutorovi/manažerovi znalostí umožněno měřit efekt výuky.
Abstract:
This thesis proposal elaborates on a novel approach to process-oriented e-learning. The goal is to deliver methodology and environment for defining transparent learning processes that can be easily managed and monitored and allows teachers/tutors/knowledge managers to measure effect of education.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
  • Oponent: prof. Renate Motschnig, doc. RNDr. Tomáš Pitner, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Rigorózní řízení / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika