Identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism – Martin Ptáček
Martin Ptáček
Master's thesis
Identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism
Identification of Consumer Attitudes to Slow Tourism
Abstract:
V souvislosti s rostoucím důrazem na potřebu zpomalit rychlost života se objevuje koncept slow tourism. Tento koncept vznikl na základě myšlenky udržitelného cestovního v důsledku hnutí Ciittaslow a Slow Food. Hlavním cílem diplomové práce byla identifikace postojů spotřebitelů ke slow tourism v ČR. Byl tedy zkoumán vztah spotřebitelů k tomuto způsobu cestování, zejména k jeho typickým složkám, na …moreAbstract:
In the context of the growing emphasis on the need to slow down the speed of life, the concept of slow tourism has emerged. This concept was born out of the idea of sustainable travel as a result of the Ciittaslow and Slow Food movements. The main objective of the thesis was to identify consumer attitudes towards slow tourism in the Czech Republic. Thus, the consumer attitude towards this mode of travel …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149330
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2023
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Michal Červinka
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková