Lada ANTALOVÁ

Master's thesis

Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem

Marketing contributory organizations The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem
Anotácia:
Diplomová práce přibližuje problematiku služeb, strategického marketingu a marketingu knihoven. Analyzuje marketingovou strategii Severočeské vědecké knihovny v Ústí nad Labem, která je krajskou knihovnou Ústeckého kraje, a marketingové nástroje, která knihovna používá. Cílem je navrhnout inovace marketingu pro zkvalitnění služeb knihovny spolu s možnými podněty pro zavedení nových služeb nebo zefektivnění …viac
Abstract:
Dissertation describes issues of services, strategic marketing and marketing of the libraries. It analyses marketing strategy of The North Bohemian Research Library in Usti nad Labem, the regional library for Ustecky region, and marketing tools, that are used in this library. The goal is to propose an innovation of the marketing for improvement of librarian services together with possible impulses …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ANTALOVÁ, Lada. Marketing příspěvkové organizace Severočeská vědecká knihovna v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická