Marketing hudby - specifika, nástroje, trendy – Martin Palounek
Martin Palounek
Bakalářská práce
Marketing hudby - specifika, nástroje, trendy
Music Marketing - Specifics, Tools, Trends
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem hudby a jeho vlivem na současný hudební průmysl. Popisuje příčiny a průběh změn, které se v posledních letech v hudebním průmyslu udály, a snaží se zachytit současnou situaci a podle aktuálních informací také odhadnout pravděpodobný vývoj v nejbližší budoucnosti. Na základě dostupné literatury jsou v teoretické části shrnuty základní nástroje, specifika a trendy v hudebním …víceAbstract:
This thesis is focused on music marketing and its current influence on the music industry. It describes the recent evolution of the industry and tries to capture the current status quo in the field. It also tries to estimate the industry's probable development in the nearest future. The theoretical part summarizes basic tools, specifics and trends of the music marketing, with emphasis on independent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/67524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Václav Riedlbauch
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/67524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
Jan Lafek -
Digitální distribuce elektronické hudby
Jan César -
Digitální distribuce hudby
Daniel Matoušek -
Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR
Jan Šedý -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek