The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o. – Mário Polák
Mário Polák
Bakalářská práce
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o
Abstract:
This bachelor's thesis analyses marketing communication mix of the company POLÁK WINERY, s.r.o. It is divided into the theoretical part where are basic marketing concepts explained as marketing, marketing mix, marketing communication mix and various marketing analyses. The second part is an analytical part where is theoretical knowledge applied to analyze marketing mix, tools, and strategies used in …víceAbstract:
Táto bakalárska práca analyzuje marketingovú komunikáciu spoločnosti POLÁK WINERY, s.r.o. Je rozdelená na teoretickú časť, kde sú vysvetlené základné pojmy ako marketing, marketingový mix, marketingová komunikácia a opísané rôzne marketingové analýzy. Druhá časť je praktická a teoretické znalosti sa v nej uplatňujú na analýzu marketingového mixu a komunikačných nástrojov a stratégií, ktoré vybraná …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POLÁK, Mário. \textit{The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.} [online]. Zlín, 2018 [cit. 2023-03-29]. Dostupné z: https://theses.cz/id/0qxch3/. Bakalářská práce. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. Vedoucí práce Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.
Jak správně citovat práci
Polák, Mário. The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
Ivana Parízková -
Nové trendy marketingovej komunikácie v poisťovníctve
Barbora Piatková -
Aplikácia nástrojov marketingovej komunikácie vo vybranej komerčnej poisťovni
Simona Tomečková -
Súčasná prax marketingovej komunikácie spoločnosti Inditex
Silvia Kušniráková -
Vybrané nástroje marketingovej komunikácie a možnosti ich začlenenia //do činnosti základných umeleckých škôl
Ivana Rovňáková -
Nástroje marketingovej komunikácie a ich využitie vo vybranom podniku
Stanislav Dutko -
Blogovanie ako nástroj marketingovej komunikácie firiem
Michala Kovačičová -
Vhodné nástroje marketingovej komunikácie na oslovenie seniorov
Matej Turzák