Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci – Simona Zajacová
Simona Zajacová
Diplomová práce
Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci
Implementation of Digital Marketing in a Selected Gynaecological Outpatient Clinic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá implementací digitálního marketingu v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy digitální marketing, jeho výhody a nevýhody, nástroje digitálního marketingu včetně vyhodnocení jejich efektivnosti v Google Analytics. V praktické části je představena gynekologická ambulance. Jsou provedeny jednotlivé analýzy a následně praktická část …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the implementation of digital marketing in the gynaecological outpatient clinic Gyn-Pren s. r. o. The theoretical part explains the concept of digital marketing, its advantages and disadvantages, digital marketing tools including the evaluation of their effectiveness in Google Analytics. In the practical part the gynaecological outpatient clinic is presented. Individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Sasínková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zajacová, Simona. Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová