Simona Zajacová

Diplomová práce

Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci

Implementation of Digital Marketing in a Selected Gynaecological Outpatient Clinic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá implementací digitálního marketingu v gynekologické ambulanci Gyn-Pren s. r. o. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy digitální marketing, jeho výhody a nevýhody, nástroje digitálního marketingu včetně vyhodnocení jejich efektivnosti v Google Analytics. V praktické části je představena gynekologická ambulance. Jsou provedeny jednotlivé analýzy a následně praktická část …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the implementation of digital marketing in the gynaecological outpatient clinic Gyn-Pren s. r. o. The theoretical part explains the concept of digital marketing, its advantages and disadvantages, digital marketing tools including the evaluation of their effectiveness in Google Analytics. In the practical part the gynaecological outpatient clinic is presented. Individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Sasínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zajacová, Simona. Implementace digitálního marketingu ve vybrané gynekologické ambulanci. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví