Metody rozvoje komunikačních dovedností dětí v mateřské škole – Ludmila RECLÍKOVÁ
Ludmila RECLÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Metody rozvoje komunikačních dovedností dětí v mateřské škole
Development methods of children communication skills in kindergarten
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje výzkumu komunikačních dovedností dětí v mateřských školách.Abstract:
This Bachelor thesis is focused on the research of the communication skills of the children in the kindergarten.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Zverejniť od: 13. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2016
- Vedúci: Mgr. Pavlína Kuldanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RECLÍKOVÁ, Ludmila. Metody rozvoje komunikačních dovedností dětí v mateřské škole. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Soubor praktických cvičení pro výuku Obecné biologie na 2. stupni ZŠ
Johana ROZLIVKOVÁ -
Význam a využití didaktických her a didaktických pomůcek ve výuce účetnictví
Lucie Formanová -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na základních a středních školách a jejich využití
Michal Hrbáček -
Možnosti motivace a aktivizace žáků ZŠ a SŠ k učivu rovnice a nerovnice
Lenka Vaňková -
Dětská literatura 21. století v knihovnách mateřských škol
Lenka SULANOVÁ -
Dětská literatura jako výchozí bod pro rozvoj slovní zásoby v mateřské škole Základní a mateřská škola Tadeáše Haenkeho, Chřibská.
Jana SEDLÁČKOVÁ