Bc. Jiří Krejča

Diplomová práce

Management změn v marketingovém a podnikatelském prostředí podniku xy

Management changes in business environment, marketing and business xy
Anotace:
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo vyhodnotit efektivitu současných aktivit managementu zkoumané společnosti se zaměřením na aktivity vztahující se k jednotlivým prvkům marketingového mixu. Vedlejším cílem byl návrh optimalizace a kroků účinného řízení změny marketingového mixu pro zkoumanou společnost.
Abstract:
The main goal of my thesis was to evaluate the effectivity of the examinated company current management activities, with main focus on activities related to the individual parts of the marketing mix. The secondary objective was to propose optimization and exact steps for effective change management of the examinated company marketing mix.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní