Ing. Barbora Vitkajová, DiS.

Diplomová práce

Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi

CRM analysis (Customer Relationship Management), function and practical use
Anotace:
Diplomová práce se věnuje rozboru pojmu CRM (Customer Relationship Management). Řízení vztahů se zákazníky je marketingová a podnikatelská filozofie, která je součástí strategie a kultury společnosti. Implementace CRM do hierarchie společnosti je konkurenční výhodou. Zároveň je tento projekt náročným krokem, který má jen padesátiprocentní úspěšnost. Důležitým faktorem zdárné implementace jsou zaměstnanci …více
Abstract:
The dissertation devote to analysis a definition of CRM (Customer Relationship Management). A leading relation with a customers is a marketing and business philosophy, which are parts of a strategy and company's culture. A implementation of CRM to company's hierarchy is competitive facility. This projekt have only 50% fruitfulness. A important factor of a successfuly implementation are employees and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: doc. Ing. František Nahodil, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance

Práce na příbuzné téma