Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi – Ing. Barbora Vitkajová, DiS.
Ing. Barbora Vitkajová, DiS.
Master's thesis
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
CRM analysis (Customer Relationship Management), function and practical use
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje rozboru pojmu CRM (Customer Relationship Management). Řízení vztahů se zákazníky je marketingová a podnikatelská filozofie, která je součástí strategie a kultury společnosti. Implementace CRM do hierarchie společnosti je konkurenční výhodou. Zároveň je tento projekt náročným krokem, který má jen padesátiprocentní úspěšnost. Důležitým faktorem zdárné implementace jsou zaměstnanci …viacAbstract:
The dissertation devote to analysis a definition of CRM (Customer Relationship Management). A leading relation with a customers is a marketing and business philosophy, which are parts of a strategy and company's culture. A implementation of CRM to company's hierarchy is competitive facility. This projekt have only 50% fruitfulness. A important factor of a successfuly implementation are employees and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ount8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Implementace knihoven ITIL do systému CRM
Michal Štolpa -
CRM pro prodejnu rybářských potřeb
Lucie Kahánková