Doplňkové materiály pro Project 3 a 4 – Bc. Aneta Sedláčková
Bc. Aneta Sedláčková
Diplomová práce
Doplňkové materiály pro Project 3 a 4
Supplementary Materials to Project English 3 and 4
Abstract:
This diploma thesis deals with the course books Project 3 and 4 (third and fourth edition) which are plentifully used for learning purposes for lower secondary school. In the theoretical part, the development of teaching methods and course books is presented, and so is Project and all its components. The thesis presents the results of questionnaires, tests, evaluation, and feedback not only made by …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá učebnicí Project 3 a 4 (3. a 4, vydání), která je hojně používána k výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ. V teoretické části je představen vývoj metod společně s vývojem učebnic a také učebnice Project a její komponenty. Práce předkládá výsledky dotazníků, testů, hodnocení a zpětné vazby nejen od pedagogů, ale i od žáků. Praktická část představuje několik plánů hodin podle učebnice …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Nicola Karásková, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sedláčková, Aneta. Doplňkové materiály pro Project 3 a 4. Liberec, 2018. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / anglický jazyk - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Metody aktivního učení ve výuce humanitních předmětů na druhém stupni ZŠ
Kateřina Prokopová -
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Lucie Schwarzová -
Výukové metody v odborných předmětech na střední škole
František Bílý -
Metody výuky učitelů při distanční výuce v období pandemie
Stanislav Mach -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová