Bc. Leona ŠEBESTOVÁ

Master's thesis

Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák

Project of Sales Support in the Wayside Wine - Cellar Named "Skalák"
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie a možností jejího využití v odvětví cestovního ruchu. Teoretická část zahrnuje obecné přístupy ke zkoumané pro-blematice a základní prvky marketingového mixu turistické destinace. Další část vymezuje a stručně charakterizuje zkoumané území a řeší samotnou analýzu současné situace v cestovním ruchu na Kyjovsku. Zabývá se také možností realizace …more
Abstract:
The Thesis depicts the problems of marketing strategy and possibilities of their use in the branch of tourism. The theoretical part includes general attitudes of researched problems and basic items of marketing mix for tourist destinations. The next part determines and briefly describes the researched area and brings the analysis of the present situation in the sphere of tourism in Kyjov region. It …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier: 15369

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ŠEBESTOVÁ, Leona. Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing