Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák – Bc. Leona ŠEBESTOVÁ
Bc. Leona ŠEBESTOVÁ
Master's thesis
Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák
Project of Sales Support in the Wayside Wine - Cellar Named "Skalák"
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie a možností jejího využití v odvětví cestovního ruchu. Teoretická část zahrnuje obecné přístupy ke zkoumané pro-blematice a základní prvky marketingového mixu turistické destinace. Další část vymezuje a stručně charakterizuje zkoumané území a řeší samotnou analýzu současné situace v cestovním ruchu na Kyjovsku. Zabývá se také možností realizace …moreAbstract:
The Thesis depicts the problems of marketing strategy and possibilities of their use in the branch of tourism. The theoretical part includes general attitudes of researched problems and basic items of marketing mix for tourist destinations. The next part determines and briefly describes the researched area and brings the analysis of the present situation in the sphere of tourism in Kyjov region. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15369
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBESTOVÁ, Leona. \textit{Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/0rommr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠEBESTOVÁ, Leona. Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda