Bc. Leona ŠEBESTOVÁ

Master's thesis

Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák

Project of Sales Support in the Wayside Wine - Cellar Named "Skalák"
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové strategie a možností jejího využití v odvětví cestovního ruchu. Teoretická část zahrnuje obecné přístupy ke zkoumané pro-blematice a základní prvky marketingového mixu turistické destinace. Další část vymezuje a stručně charakterizuje zkoumané území a řeší samotnou analýzu současné situace v cestovním ruchu na Kyjovsku. Zabývá se také možností realizace …viac
Abstract:
The Thesis depicts the problems of marketing strategy and possibilities of their use in the branch of tourism. The theoretical part includes general attitudes of researched problems and basic items of marketing mix for tourist destinations. The next part determines and briefly describes the researched area and brings the analysis of the present situation in the sphere of tourism in Kyjov region. It …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 15369

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Kateřina Hrazdilová Bočková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEBESTOVÁ, Leona. Projekt podpory prodeje v zájezdním vinném sklepě Skalák. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing