Jiří Port
Bachelor's thesis
Komunikace se zákazníkem v odvětví telekomunikací
Abstract:
Tato bakalářská práce měla za cíl zkoumat vnímání komunikačního mixu a loajality zákazníků u mobilních a virtuálních operátorů v České republice. Byla použita metoda online dotazníku, který vyplnilo celkem 71 respondentů. Statistické analýzy zahrnovaly Kruskal-Wallisův test, ověření normality pomocí Shapiro-Wilkova testu, vážené průměry a křížové metody. Studie zjistila rozdíly v tom, jak zákazníci …moreAbstract:
This qualifying work aimed to investigate the perception of the communication mix and customer loyalty among mobile and virtual operators in the Czech Republic. An online questionnaire method was employed, with a total of 71 respondents participating. Statistical analyses included the Kruskal-Wallis test, normality assessment using the Shapiro-Wilk test, weighted averages, and cross-tabulation methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/hz5th/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 7. 2023
- Supervisor: Mgr. Michal Konečný
- Reader: Ing. Jitka Brodská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
SPOKOJENOST A LOAJALITA ZÁKAZNÍKŮ PODNIKŮ INTERNETOVÉHO OBCHODU
Veronika Mašínová -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zhodnocení služeb zákaznického servisu telekomunikačních společností
Denisa Fryčáková -
Virtuální mobilní operátoři na trhu ČR a právní ochrana spotřebitele
Dana Horníková -
Srovnání marketingového mixu mobilního a virtuálního operátora
Karolína Kuchařová -
Budoucí vývoj mobilních virtuálních operátorů v České republice
Martin Žampach -
Customer service on the Czech mobile telecommunication market. Comparative Analysis
Radek Hanzlík -
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jiří Jindrák