Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie – Laura Beneková
Laura Beneková
Bachelor's thesis
Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie
Tvorba marketingovej stratégie neziskovej organizácie
Abstract:
Cílem práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii iniciativě Obleč sa doma, která sdružuje a zastřešuje slovenské lokální výrobce v textilním, obuvnickém a kožedělném průmyslu. Výstupy práce jí umožní realizovat své poslání – přiblížit lidem lokální produkci, získat podporu od příslušných ministerstev a poskytnout členům výhody ze vzájemné spolupráce. Bakalářská práce se nejprve zaměřuje na …moreAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to create a suitable marketing strategy for the initiative Obleč sa doma which conjugates and represents Slovak local producers in the textile, apparel, footwear and leather goods industry. Outcomes of this thesis will allow Obleč sa doma to execute its purpose – to bring Slovak local production closer to people, to obtain support from several ministries and to …moreAbstract:
Cieľom práce je navrhnúť vhodnú marketingovú stratégiu iniciatíve Obleč sa doma, ktorá združuje a zastrešuje slovenských lokálnych výrobcov v textilnom, obuvníckom a kožiarskom priemysle. Výstupy práce jej umožnia realizovať svoje poslanie - priblížiť ľuďom lokálnu produkciu, získať podporu od príslušných ministerstiev a poskytnúť členom výhody zo vzájomnej spolupráce. Bakalárska práca sa najskôr zameriava …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86718
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2022
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Dana Hlavačková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86718
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová