Analýza mediálního trhu v České republice – Jan Roll
Jan Roll
Bakalářská práce
Analýza mediálního trhu v České republice
Analysis of the Media Market of the Czech Republic
Anotace:
Cílem teoretické části této bakalářské práce je seznámit čtenáře se základními pojmy z oblasti médií a představit historické souvislosti, které vedly k utváření médií do podoby, v jaké je známe dnes. Dále budou v teoretické části charakterizovány jednotlivé mediatypy včetně uvedení jejich výhod a nevýhod. Práce se bude podrobněji zabývat plánování mediálních kampaní. Cílem praktické části bakalářské …víceAbstract:
The purpose of theoretical part of this bachelor thesis is to give readers an introduction about the basic terminology of media and present the historical context which have led to the shaping of the media into the form in which we know them today. Furthermore, in the theoretical part there will be characterized various media types including putting of their advantages and disadvantages. In detail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37261
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37261
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Média a mediální strategie
Jiřina Maříková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova