Jan Roll

Bakalářská práce

Analýza mediálního trhu v České republice

Analysis of the Media Market of the Czech Republic
Anotace:
Cílem teoretické části této bakalářské práce je seznámit čtenáře se základními pojmy z oblasti médií a představit historické souvislosti, které vedly k utváření médií do podoby, v jaké je známe dnes. Dále budou v teoretické části charakterizovány jednotlivé mediatypy včetně uvedení jejich výhod a nevýhod. Práce se bude podrobněji zabývat plánování mediálních kampaní. Cílem praktické části bakalářské …více
Abstract:
The purpose of theoretical part of this bachelor thesis is to give readers an introduction about the basic terminology of media and present the historical context which have led to the shaping of the media into the form in which we know them today. Furthermore, in the theoretical part there will be characterized various media types including putting of their advantages and disadvantages. In detail …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37261