Strategický management ve společnosti JU TURN Gastro s.r.o. – Bc. Jiří Dipolt
Bc. Jiří Dipolt
Diplomová práce
Strategický management ve společnosti JU TURN Gastro s.r.o.
Strategy Management in the Company JU TURN Gastro s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá návrhem strategického managementu pro restauraci Bekovka v Praze. Podkladem pro návrh systému strategického managementu jsou analýzy makrookolí organizace, analýza mikrookolí a vnitřní analýza společnosti. Po vyhodnocení analýz byl proveden návrh dlouhodobé strategie a byly stanoveny dílčí, krátkodobé cíle, které mají pomoci organizaci k dosažení cílů, který si stanovila. Mezi tyto …víceAbstract:
This thesis deals with the strategical management draft for restaurant Bekovka in Prague. Base for the system of strategical management draft are analysis of organization’s macroregion, analysis of microregion and internal analysis of the company. Following evaluation of analysis we created draft of long-therm strategy and set short-therm goals, which are ment to help with reaching the goals set by …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fjvfk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jan Cedl
- Oponent: Ing. Radek Větrovec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza kulturního prostředí a vize rozvoje kultury města v Jílovém
Klára Slapničková -
Zkrocené vize: Prožívání a imaginace aktérů strategického plánování na venkovských obcích
Natálie Káčová -
Analýza obsahu mise a vize ve vybraném odvětví
Simona Březinová -
Strategická analýza vybraného podniku
Alsu Safarova -
Strategická analýza DPP
Josef Voltr -
Strategická analýza konkrétního podniku
Stanislav Nalieskin -
Strategická analýza SUEZ Využití zdrojů a.s.
Jan Hubínek -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková