Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva – Daniel Brom
Daniel Brom
Diplomová práce
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
The perception of Budweiser Budvar brand on the Czech beer market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce obecně, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značku Budweiser Budvar aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji zevrubné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce …víceAbstract:
The aim of the Master thesis is to analyse the perception of Budweiser Budvar brand on the Czech beer market. Theoretical part of the thesis deals with the brand in general, its strategic management and the methods that are related to the brand research. In practical part I apply the theoretical knowledge to the Budweiser Budvar brand and I am coming up with thorough analysis with respect to its values …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46768
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Anna Tischlerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46768
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Beer Consumption and Consumers Preferences in the Czech Republic
Lyutsiya Izhbuldina -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
The Influence of Innovations in Brewing on Beer Consumers' Preferences
Anastasia Boldyreva -
Analysis of Czech agricultural exports based on mirror statistics of Russian imports
Sergey Yurik -
Průzkum trhu zaměřený na kvalitu piva firmy Budějovický BUDVAR
Lenka Natálie Ryšavá -
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
Michal Šálený -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous