Bc. Lucie Borýsková
Master's thesis
Bezobalový prodej na trhu potravin
Non-packaging sales in the food market
Abstract:
Borýsková, L. Bezobalový prodej na trhu potravin. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá bezobalovými obchody na trhu potravin. Cílem práce byla charakteristika trhu bezobalového prodeje potravin a určení rizik, která jsou s tímto způsobem prodeje spojena. Cílem bylo zároveň vysvětlit chování spotřebitelů na tomto trhu a identifikovat motivy, které jsou …moreAbstract:
Borýsková, L. Non-packaging sales in the food market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2021. The diploma thesis deals with non-packaging stores on the food market. The aim of the work was to characterize the market of unpackaged food sales and determine its risks. Furthermore, the thesis aimed to explain the behaviour of consumers on this market and identify the crucial motives for decision …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Commercial Communications
Theses on a related topic
-
Bezobalové obchody v Ústeckém kraji
Helena Hofhanslová -
Motivy spotřebitelů pro nakupování v bezobalových obchodech v Praze
Inga-Barbora Bennett -
Rozvoj bezobalových obchodů v Praze a ve Středočeském kraji
Petra Novotná -
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová