Amatéři baví svět - fenomén vizuálních médií – Mgr. Andrea Krčálová
Mgr. Andrea Krčálová
Bachelor's thesis
Amatéři baví svět - fenomén vizuálních médií
Amateurs Entertain the World - Phenomenon of Visual Media
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je základní zhodnocení amatérské tvorby za pomocí vizuálních médií jakožto novodobého fenoménu, nabývajícího na popularitě jak tvůrčí, tak divácké. Zkoumána je především otázka, nakolik mohou být tyto formy umění brány vážně, a zda-li vůbec mohou být uměním nazývány. Na příkladech využití amatérů v komerčních sférách je ukazováno, že „člověk z lidu“ dokáže oslovit populaci …moreAbstract:
The subject of this thesis is essential evalutation of visual media amateur production as modern phenomenon which gets on popularity among producers and spectators as well. The basic question is, how far could be these production techniques taken seriously and if even could be marked as "an art". On the examples of amateur production use is showed that "common man" production could adress community …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ozgio/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Reader: Mgr. Zuzana Jayasundera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Fenomén amatérské tvorby
Jana HÁTLOVÁ -
1. Teoretická část: Společné a rozlišné znaky v tvorbě reality show a dokumentu 2. Praktická část: Produkce filmu "Paradigma"
Lenka GLISNÍKOVÁ -
Výměna manželek: Anatomie reality show
Martin Imrich -
Zvuková realizace pořadu reality show Trosečník
Ladislav Greiner -
Od individualizace k hyperindividualizaci – mediální reprezentace individuality od televize po YouTube
Natálie Bilová -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
YouTube a jeho využití pro podnikatelskou praxi
Tuan Truong Anh -
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Jan Borýsek