Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA. – Bc. Daniela Hůdová
Bc. Daniela Hůdová
Master's thesis
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA.
Consumer behavior on the market with alcoholic beverages in the Czech Republic and the USA
Abstract:
Diplomová práce poskytuje poznání trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA. Identifikuje typického spotřebitele v obou zemích a popisuje společné a rozdílné charakteristiky. V orientační analýze jsou zkoumány vývojové tendence spotřeby alkoholu v ČR i v USA. Dále je také popsán cenový vývoj alkoholických nápojů v ČR a USA. Ke splnění cíle je realizován primární výzkum, v rámci kterého je využito dotazníkového …moreAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behavior on the market with alcoholic beverages in the Czech Republic and the USA. It provides knowledge of the market with alcoholic beverages in the Czech Republic and the USA. It identifies a typical consumer in both countries and describes common and different characteristics. The analysis of secondary data examines the trends of alcohol consumption in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2020
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HŮDOVÁ, Daniela. \textit{Chování spotřebitelů na trhu s~alkoholickými nápoji v~ČR a~USA.}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0sjyeu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji
Kateřina Lorencová -
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michal Oborný -
Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku
Alisa Vorobyeva -
Vliv reklamních předmětů na chování spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů v gastronomických zařízeních
Filip Rivola -
Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů
Jana Osičková -
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji
Jan Novák -
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu s alkoholickými nápoji v Rusku
Ekaterina Rusina -
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji
Andrea Jelenská