Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA. – Bc. Daniela Hůdová
Bc. Daniela Hůdová
Diplomová práce
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA.
Consumer behavior on the market with alcoholic beverages in the Czech Republic and the USA
Anotace:
Diplomová práce poskytuje poznání trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA. Identifikuje typického spotřebitele v obou zemích a popisuje společné a rozdílné charakteristiky. V orientační analýze jsou zkoumány vývojové tendence spotřeby alkoholu v ČR i v USA. Dále je také popsán cenový vývoj alkoholických nápojů v ČR a USA. Ke splnění cíle je realizován primární výzkum, v rámci kterého je využito dotazníkového …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behavior on the market with alcoholic beverages in the Czech Republic and the USA. It provides knowledge of the market with alcoholic beverages in the Czech Republic and the USA. It identifies a typical consumer in both countries and describes common and different characteristics. The analysis of secondary data examines the trends of alcohol consumption in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji
Kateřina Lorencová -
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michal Oborný -
Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku
Alisa Vorobyeva -
Vliv reklamních předmětů na chování spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů v gastronomických zařízeních
Filip Rivola -
Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů
Jana Osičková -
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji
Jan Novák -
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu s alkoholickými nápoji v Rusku
Ekaterina Rusina -
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji
Andrea Jelenská