Analýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu – Michaela Dostálová
Michaela Dostálová
Master's thesis
Analýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu
Analysis of Potential Customers for Czech Fashion Brand on the Slovak Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analyzováním potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu. V první části práce je popsána společnost BeWooden Company s.r.o., jejich cíle, marketingový mix a segmentační kritéria. Dále je v této části provedena analýza makroprostředí slovenského trhu pomocí PESTLE analýzy. V další části práce jsou objasněna teoretická východiska související s analýzou chování …viacAbstract:
Thise thesis deals with the analyzed potential customers of the Czech fashion brand on the Slovak market. The first part of thise thesis describes the BeWooden Company s.r.o., their goals, marketing mix and segmentation criteria. Furthermore, the analysis of the macroeconomic environment of the Slovak market through PESTLE analysis is performed in this part. In the folowing part of the thesis the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Jana Valečková
- Oponent: Martina Příhodová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOSTÁLOVÁ, Michaela. \textit{Analýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/0soc9y/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Polina Vashchenko -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Michaela Jirásková -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Anna Přibylová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v hotelnictví
Jan Kalous -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová