Bc. Martina Kubíčková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků s pobočkou prodejny La Formaggeria Gran Moravia

Anotace:
Bakalářská práce má za úkol zjistit, jak efektivněji uspokojit zákazníka, v pobočce maloobchodu. Provedená analýza hodnotí, co by zákazníci preferovali, při možnosti výběru. K přiblížení pozice podniku byla použita SWOT analýza, která nám ukázala silné a slabé stránky pobočky, její příležitostí a hrozby. PESTEL analýza nám odkryla vlivy, které denně působí na podnik jako celek. Jedná se o politické …více
Abstract:
This Bachelor's Thesis is to find out how to satisfy the customer more effectively in the Retail Branch. This analysis evaluates what customers would prefer when choosing. A SWOT analysis has been used to bring the position of the company to show the strengths and weaknesses of the business, opportunities and threats. PESTEL analysis has revealed the influences that every day affects the enterprise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
  • Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.