Analýza spokojenosti zákazníků s pobočkou prodejny La Formaggeria Gran Moravia – Bc. Martina Kubíčková
Bc. Martina Kubíčková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků s pobočkou prodejny La Formaggeria Gran Moravia
Anotace:
Bakalářská práce má za úkol zjistit, jak efektivněji uspokojit zákazníka, v pobočce maloobchodu. Provedená analýza hodnotí, co by zákazníci preferovali, při možnosti výběru. K přiblížení pozice podniku byla použita SWOT analýza, která nám ukázala silné a slabé stránky pobočky, její příležitostí a hrozby. PESTEL analýza nám odkryla vlivy, které denně působí na podnik jako celek. Jedná se o politické …víceAbstract:
This Bachelor's Thesis is to find out how to satisfy the customer more effectively in the Retail Branch. This analysis evaluates what customers would prefer when choosing. A SWOT analysis has been used to bring the position of the company to show the strengths and weaknesses of the business, opportunities and threats. PESTEL analysis has revealed the influences that every day affects the enterprise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/cf0rv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČKOVÁ, Martina. \textit{Analýza spokojenosti zákazníků s pobočkou prodejny La Formaggeria Gran Moravia}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/0suw7v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.