Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B – Ing. Maroš Bežák, B.S.B.A.
Ing. Maroš Bežák, B.S.B.A.
Master's thesis
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Supplier`s role in enterprise effectiveness increasing of value-creation process in B2B environment.
Abstract:
Theorethical part of the paper is representing a theorethical background aimed at area of value-creation process of the company, with focus on value creation for purchaser. It identifies primary and support activities and discusses differences between focus on B2B and B2C markets. Also defines relationship of value-creation process of the company and a gain of the competitive advantage. Methodological …moreAbstract:
Teoretická časť práce predstavuje teoretické východiská zamerané na oblasť hodnototvorného procesu spoločnosti, so zameraním na tvorbu hodnoty pre odberateľa. Identifikuje primárne a podporné činnosti a rozoberá rozdiely medzi zameraním sa na trh B2B a B2C. Taktiež definuje vzťah hodnototvorného procesu spoločnosti a zisku konkurenčnej výhody. Na záver teoretickej časti sú prezentované metodologické …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qgywl/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Theses on a related topic
-
Strategická analýza spoločnosti POS Media Europe s.r.o.
Slavomír Šmídt -
The fast growth and increasing influence of video game industry in the pop culture and the business world
Jacky Auffrays -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík -
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Miloš Šetka -
Optimalizace hodnototvorného procesu v podniku
David Martinec -
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Helena Ulrychová -
Řízení dodavatelsko odběratelských vztahů v oblasti IT
Thuy Duong Le