Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby – BcA. Jan Lafek
BcA. Jan Lafek
Diplomová práce
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
Pros and Cons of Czech Rock Groups' DIY Approach to Digital Music Distribution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá českými rockovými soubory, které k digitální distribuci hudby přistupují způsobem DIY (Do it yourself – udělej si sám), tedy způsobem bez profesionální podpory. Základní výzkumná otázka zní: Jakým výzvám čelí české rockové soubory, které chtějí digitálně distribuovat svou vlastní tvorbu samy? Cílem práce je tak nalézt výhody a nevýhody, které českým rockovým souborům tento …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Czech rock bands that approach the digital distribution of music in a DIY (Do it yourself) way, i.e. without professional support. The basic research question is: What are the challenges faced by Czech rock groups who want to digitally distribute their own work themselves? The goal of the work is to find the advantages and disadvantages that this approach brings to Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/dwlb7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. MgA. Lucie Pešl Šilerová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Barbora Mikolášiková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/dwlb7/
Janáčkova akademie múzických umění
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební produkce / Hudební produkce
Práce na příbuzné téma
-
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
Vojtěch Sedlák -
Vývoj forem distribuce hudby se zaměřením na digitální služby a zhodnocení pohledu generace Y na investice do hudby
Anna Dvořáková -
Business modely digitální distribuce hudby se zaměřením na streamovací platformy
Mario Kolínský -
Digitální distribuce elektronické hudby
Jan César -
Digitální distribuce hudby
Daniel Matoušek -
Analýza trhu s digitální distribucí hudby v ČR
Jan Šedý -
Marketingové metody hudebního průmyslu v éře digitální distribuce
Jakub Víšek -
Moderní (digitální) formy distribuce hud by a úloha sociálních sítí
Eliška Pražáková