The Use of Duolingo Learning Platform in Adult English Language Teaching – Bc. Dominika Garbárová
Bc. Dominika Garbárová
Bakalářská práce
The Use of Duolingo Learning Platform in Adult English Language Teaching
The Use of Duolingo Learning Platform in Adult English Language Teaching
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá využití Duolinga ve výuce dospělých. Zabývá se otázkou, jestli dospělí studenti vnímají, že Duolingo zlepšuje jejich jazykové dovednosti a jaké dovednosti to jsou. Teoretická část práce definuje termíny jako motivace, dospělý student, firemní výuka a e-learning. Také blíže popisuje platformu Duolingo. Praktická část práce se snažila zjistit, zda má používání Duolinga vliv …víceAbstract:
The present bachelor thesis focuses on the usage of Duolingo platform in adult English language teaching. It deals with the question whether adult learners perceive Duolingo to help enhance their language skills and systems and if so, which ones. The theoretical part of the thesis defines terms such as motivation, adult learners, corporate education and e-learning. It also describes Duolingo in more …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hoe19/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Simona Kalová
- Oponent: Mgr. Maria Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Motivation and Choices of Adult Learners of English
Dominika Fialová -
Vocabulary Learning Strategies of Adult Students of English
Andrea Šimečková -
The L2 Motivational Self System Among Adult Czech Learners of English at Private Language Schools
Matouš Straka -
Differentiation in Multilevel Adult Classes
Petra Schneiderová -
Planning a Strategies-Based Course for an Adult Learner in One-to-One English Lessons
Kristýna Šulová -
Implementation of E-learning in Homework for Secondary School Learners
Dana Pětrošová -
Implementation of E-learning in Homework for Secondary School Learners
Dana Pětrošová -
Duolingo in the Teaching Process
Lukáš Skopal